ادبیات نظری و سوابق تحقیق بازیاریابی و تبليغات دهان به دهان

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق بازیاریابی و تبليغات دهان به دهان (فصل دوم) در 27 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

تبليغات دهان به دهان
امروزه بازاریابی دهان به دهان در حال رشد بسیار سریعی است. یکی از ابزارهای رایج بازاریابی و تبلیغات که اثربخشی آن در بازاریابی خدمات نیز به چشم می خورد، بازاریابی دهان به دهان می باشد که به صورت های زیر تعریف می شود: (محمد نیا ،1389)
این فرآیند بعد غیررسمی داشته و به دلیل ماهیت غیرقابل پیش بینی انسانی، کمی پیچیده می باشد. لذا برای موفقیت در این راستا لازم است شرایط زیر مهیا گردد:
۱) برای هر مشکل، راه حلی ارائه شده و در شبکه ارتباطات مشتریان قرار گیرد.
۲) جواب برای سؤالاتی که در ذهن مشتریان بوجود می آید، وجود داشته و در اختیار آنها قرارگیرد تا انتقال آن آسان شود.
۳) مشتری احساس خوبی در تسهیم و به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود با مصرف کنندگان دیگر داشته باشد.
این نوع بازاریابی از طریق مشتریان وفادار صورت می پذیرد، لذا تلاش سازمان را در جهت وفادار ساختن مشتریان می طلبد. بازاریابی دهان به دهان نوعی از بازار یابی است که مردم را به بازگو کردن پیام بازار یابی سازمان به دیگران برمی انگیزاند. این موضوع پدید ای تازه نیست و از قبل هم وجود داشته است و بازاریابان امروزی فقط یاد می گیرند که چگونه از این تکنیک استفاده کنند، آن را وسعت ببخشند و در بهبود آن بکوشند(زند حسامی، 1389).
تنها نوع بازار یابی که بر پایه تفکر واقعی مشتری نسبت به برند شرکت می باشد بازاریابی دهان به دهان است، این بازاریابی صادقانه تر و شریف تر از انواع دیگر بازار یابی است، در حقیقت تلاش برای راضی کردن مردم از طریق برآوردن نیازهایشان به منظور اینکه تجربه هایشان را با خانواده، دوستان و جامعه در میان بگذارند فلسفه وجودی این نوع بازار یابی است. شرکت ها باید درجهت خشنود ساختن مردم تلاش کنند تا افراد تجربه ی خشنودی خود را با دیگران در میان بگذارند. سازمان می تواند به صحبت مشتریان گوش کند و موقعیتی را برای آنان به وجود آورد تا با دوستان، آشنایان و خانواده خود در مورد کیفیت کالا ها و خدمات به گفتگو بپردازند. بازاریابی دهان به دهان تنفیذ قدرت به مردم است تا آنهادرمورد کالای شرکت به قضاوت بپردازند و دیگران را در تجربیاتشان شریک کنند. این نوع از بازار یابی تنها برای کالاهایی مناسب است که تولید کنندگان نسبت به تولیداتشان اطمینان کامل دارند. در ویکی پدیا آمده است که کلمه ی بازار یابی دهان به دهان را برای اولین بار شرکت ام ال ام واقع در استرالیا در سال ۱۹۸۰ به کار برده است، احتمالاً مبدع این اصطلاح بوده است. این شرکت که تولید کننده محصولات لبنی بود توانست با استفاده ازاین روش یعنی به شکلی که نام محصولش را بر سر زبان ها اندازد، میزان تولید خود را افزایش دهد(هانس، 2004).


قسمتی از پیشینه تحقیق:
تحقیقات چانگ و وانگ(2011) تحت عنوان "رابطه میان کیفیت خدمات الکترونیک، ارزش، رضایتمندی و وفاداری به خرید الکترونیک" به بررسی تأثیر ارائه خدمات بر رضایتمندی مشتریان پرداخته است. بررسی داده های تحقیق با استفاده از مدل معادلات ساختاری صورت پذیرفته و نتایج بررسی این تحقیق نشان می دهد که ارائه خدمات به صورت غیر مستقیم از طریق عوامل ارزش دریافتی از خدمات و رضایتمندی بر وفاداری مشتریان تأثیر می گذارد. همچنین متغیر ارزش دریافتی از طریق عامل رضایتمندی مشتریان بر وفاداری استفاده از این خدمات تأثیر می گذارد.
همچنین آراسلي و اسمادي (2005) در مقاله اي تحت عنوان"مقايسه کيفيت خدمات در صنايع بانکداري قبرس" ابعاد کيفيت خدمات را در بانک هاي قبرس مورد بررسي قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که از بین ابعادی همچون طراحی وب سایت، امنیت، قابلیت اطمینان و پاسخگویی ابعاد امنیت و قابلیت اطمینان بیشرین تأثیر را بر رضایتمندی مشتریان دارند.

فهرست مطالب مبانی نظری و سوابق تبليغات دهان به دهان (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:
تبليغات دهان به دهان
2-6-1.بازاريابی دهان به دهان قوی تر از گذشته
2-6-2.بازاريابی دهان به دهان قدرتمند ترين منبع در بازار
2-6-3.بازاريابی دهان به دهان صرفه جويی در زمان و هزينه
2-6-4.سطوح بازاريابی دهان به دهان
الف)سطوح مثبت
2-6-5.روش های اجرايی بازاريابی دهان به دهان
2-6-5-1. ۵T بازار يابی دهان به دهان
ج)ابزارها
2-6-6.اثر بخشی تبليغات دهان به دهان
2-6-6-1. عوامل فردی
2-6-6-2. عوامل بين فردی
2-6-6-3.عوامل موقعيتی
2-6-6-4.خصوصيات مربوط به پيام
2-6-7.نتايج تبليغات دهان به دهان
2-7.رفتار مصرف کننده
2-7-1.انتخاب يا ترجيح يک برند
2-7-2.وفاداری به يک نام تجاری
الف)رفتار مصرف کننده با انگيزه است؛
ب) رفتار مصرف کننده شامل فعاليتهای زيادی می‌شود؛
ج) رفتار مصرف کننده يک فرآيند است؛
د) رفتار مصرف کننده از لحاظ ميزان صرف وقت و پيچيدگی متفاوت است؛
ه)رفتار مصرف کننده نقشهای مختلفی را شامل می‌شود؛
ی)رفتار مصرف کننده تحت تأثير عوامل خارجی قرار دارد؛
ز)رفتار مصرف کننده برای افراد مختلف فرق می‌کند؛
2-7-3.تصميم گيري درباره خريد
2-7-3-1.آميزه بازاريابی، فنون و شيوه های بازاريابی
2-7-3-2.آميزه بازاريابی از ديدگاه مشتری
2-7-4.درگیری در خرید
پيشينه تحقيق
منابع فارسی
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 5751 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:263 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل